RedHat 6.2 EN & P4

Mirek Petricek mirek na petricek.cz
Pondělí Duben 22 21:47:08 CEST 2002

On Mon, Apr 22, 2002 at 05:28:55PM +0200, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> [...]
> zrejme neni schopen ne2k-pci driver vubec korektne komunikovat (jadra od
> RedHatu - jak original, tak posledni update)... (uz jste nekdy videl
> hlasku "eth0: mismatched read page pointers <numero> vs <numero>"?) -
> napovim, nachazi se v linux/drivers/net/8390.c na radku 674. Existuje od
> drahnych dob kernelu 2.2., mozna dokonce drive. Proc stroj, ktery ji mel
> ve strevech nekolik let a bezel na 2.2. jadre v zivote nevypsal problem
> a stroj, ktery jsem prave vyplodil shebne skoro porad? Nejlepe je ping
> -fn <strop> - tolik corrupted packetu jste zrejme v zivote nevidel...

Nemyslím si, že by zachovávání kompatibility se starými vykopávkami
ála rtl8029, které se navíc vyznačují tím, že neexistují dvě stejně se
chovající karty, mělo být prioritou vývoje linuxového kernelu. Pro mě je
důležitější, že jádro funguje s 905, i82557 nebo  DEC 2114x. Neznám
výrobce, který by své servery dodával s ne2k-pci síťovkami a žádnému
svému zákazníkovi bych nic takového nedodal ani nedoporučil. Pokud to
děláte vy, tak začínám chápat, že se snažíte držet verzí se kterými to
jakž-takž funguje.

> 	??? Jiz nekolik let jsem nezaznamenal tak zavazny problem, abych kvuli
> tomu musel vyhlasit dopredu downtime. Ceho se to tykalo, vypadek v
> radove desitkach sekund neni tragicky a stroje 99.999% negarantuju...:-)

Souhlasím. Předpokládám správně, že všechny vaše stroje jsou imunní
proti ptrace, stejně jako, že žádnou vaši aplikaci bych nedostal na
díru v zlibu? Stojí vám ten přetočený uptime za to?

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.        mpetricek na uniscomp.cz