Jaký handheld

Valek Ondrej - IN xvalo07 na vse.cz
Pondělí Duben 22 19:19:11 CEST 2002

Oak wrote:

> Dobrý den,
>
> uvažuji o koupi handheldu, případně laptopu. Chtěl bych
> se zeptat, s jakými (pouze do cca 15 tis. Kč) máte pozitivní
> zkušenosti.
>
> Mezi hlavními požadavky je komunikace s Linuxem alespoň na
> úrovni PLAIN TEXT, a to včetně češtiny (čeština v cp1250 a
> pak užití např. cstocs by mě také neodradilo). Pozitivním
> znakem by byla klávesnice, dobrý displej a např. utilitky
> pro Linux (ve stylu KPilot, KPsion nebo Qtopia).
>
> Pro svou cenu, relativně pohodlnou klávesnici, dotekovou
> obrazovku a relativně velkou paměť zatím asi zůstává
> [...]
Palm IIIe v bazaru za 2500.
Pamet 2MB

Psion Series 5 za cca 6000
Pamet 16MB + CompactFlash I
 -- perfektni, jen davat pozor na displej
O PsiLinuxu nic nevim. Vim akorat, ze zadna oficialni podpora Psiona pro
Linux neni. V tom je myslim Palm lepsi - tim se zabyva mnohem vic lidi.
A do 15 tisic muzes mit i stary laptupek, to uz jde jen o to, na co to
budes pouzivat. Treba neco ve stylu

http://www.alzasoft.cz/index.php?action=show_cenik&what=cenik&kat=kategorie_22.inc

repasovany NB HP Omnibook 2100 P233 32MB 3,2GB 12.1" 24xCD -> 16652 i s
DPH

Ondra
-------
Bohuzel mam jen Palm IIIx (4MB) a rozbity Psion 5 (displej :-(