Jaký handheld

Jan Klugl jklugl na pikebo.cz
Úterý Duben 23 10:03:32 CEST 2002

> Nekolik let pouzivam HP 200 LX a jsem s nim az na drobnosti zcela spokojen.

napodobne :) [az na tech nekolik let]

> Obcas jeste byva videt na inzeraty, v bazaru a tusim jeste minuly rok jsem

ja bych spis rekl ze se _hodne_ spatne shani

> ho videl tady prodavat novy (<komerce>Cedrus u Palackeho nam. v Praze</komerce>).

novy? snad ne, vzdyt se prestaly delat pred lety...

> V bazaru tak 4-6 tisic, novy cca 15.

v bazaru od 2000

> HW: XT s CGA, 2 az 8 MB RAM + aplikace v ROM, na baterie vydrzi mesic a je to velke

RAM az 32MB, s tou baterii na mesic nadsene souhlasim, dve tuzkove.

>     neco pod A6 (jako Psion 3c), seriovy port, PCMCIA slot (ne2000 sitovky, modemy
>     a CF karty tu chodi), IRDA.

> Kompatibilita s Linuxem:
> 1) SSH 1 klient, ANSI terminal v cestine.
> 2) Existujici konvertory pro databazi (do SQL), text (do LaTeXu i HTML)
>    a Lotus 1-2-3, mimo ten Lotus chodi prevody i vcetne cestiny.

Ja bych doplnil ze je to MSDOSv5 based, takze 'kompatibilita s Linuxem'
stejna jako XT s CGA a DOSem. Existuje projekt minix, nezkousel jsem.

Jinak 640x200 a temer :) plna klavesnice s F1-F10 a numerickym blokem,
kurz. klavesami apod.
Rozjel [rozesel...] jsem tam i cz LaTeX 2e...
Samozrejmosti je GUI s PIM, ovsem lze nabootovat holy DOS.
Cestina PC Latin2 [852].

> Ten co mam je vyroben 1992 a zatim zadne mechanicke nedostatky patrny nejsou :-)

tak ho chrante jako oko v hlave ;-)

--

                                    Jan Klügl