MPlayer

Michal Ka¹par mkaspar na it-media.cz
Úterý Duben 23 21:06:27 CEST 2002

On Tue, Apr 23, 2002 at 08:34:13PM +0200, Michal Špondr wrote:
> Spustil jsem divx film takto:
> MPlayer: ./mplayer -vo x11 -ao sdl -sub titulky.sub /mnt/cdrom/film.avi
> Titulky se vsak nezobrazuji. Je treba, aby mely nejaky specificky format
> (pro MPlayer)? Nebo chybi neco dopsat. Dokumentaci k MPlayeru jsem precetl,
> ale moc mne nepomohla :-(

Mate spravne nastavene fonty pro titulky? Navod, jak to udelat jsem
nasel v documentation.html, sekce 1.5 Subtitles and OSD. Jsou tam
odkazy na balicky fontu. Ja jsem pouzil iso-8859-2 fonty z
ftp://ftp.mplayerhq.hu/MPlayer/releases/. Je u toho i celkem slusny
navod, jak to zprovoznit.
Co se tyce formatu, pokud je to tento problem, tak mplayer vypisuje
hlasku, pokud se mu format titulku nelibi, takze se podivejte do jeho
vystupu.

--
Michal Kašpar