KDE 2.2.2 - Plocha + indikace spousteni

Jiri Vyoralek vyoralek na kn.vutbr.cz
Úterý Duben 23 21:15:45 CEST 2002

Dobry den,

mel bych zde dva mensi dotazy ohledne KDE 2.2.2 (v distribuci Linux
Mandrake 8.2):

1. Zda se da nejak na plose nastavit zalamovani textu ( pokud je text
hodne dlouhy: napr."Mandrake Control Center" na jednom radku vypada
hrozne) na vice radku i ikonek, ci zda nekdo vi o nejakem patchu na
tento problem. Zkousel jsem KDE 3.0 a tam uz to bylo.

2. Tento problem se mi objevuje pouze u Mozilly 1.0rc1 (build:
2002042308), kdy i po nastartovani prohlizece se stale dole v pruhu uloh
objevuje ikonka s tocicimi se hodinami. Vypada to jako by to porad
startovalo, ale pritom je Mozilla uz nahrana. No zajimalo by me jestli
ma nekdo podobnou zkusenost ? Zaroven bych se chtel zeptat, zda nejak
nejde nastavit kurzor na presypaci hodiny misto te presypaci ikony v
pruhu uloh ?

Dekuji za kazdou odpoved.

--

Jiri Vyoralek