KDE 2.2.2 - Plocha + indikace spousteni

Dave Ross druzicka na vs.opava.cz
Středa Duben 24 08:02:51 CEST 2002

Jiri Vyoralek wrote:
> Dobry den,
>
> mel bych zde dva mensi dotazy ohledne KDE 2.2.2 (v distribuci Linux
> Mandrake 8.2):
>
> 1. Zda se da nejak na plose nastavit zalamovani textu ( pokud je text
> hodne dlouhy: napr."Mandrake Control Center" na jednom radku vypada
> hrozne) na vice radku i ikonek, ci zda nekdo vi o nejakem patchu na
> tento problem. Zkousel jsem KDE 3.0 a tam uz to bylo.

ad.1Nejspis je to problem KDE, osobne si myslim, ze je to problem ve
zmene jazyka(original od MDK .desktop je jiný nez mnou vytvoreny)

  2. Tento problem se mi objevuje pouze u Mozilly 1.0rc1 (build:
> 2002042308), kdy i po nastartovani prohlizece se stale dole v pruhu uloh
> objevuje ikonka s tocicimi se hodinami. Vypada to jako by to porad
> startovalo, ale pritom je Mozilla uz nahrana. No zajimalo by me jestli
> ma nekdo podobnou zkusenost ? Zaroven bych se chtel zeptat, zda nejak
> nejde nastavit kurzor na presypaci hodiny misto te presypaci ikony v
> pruhu uloh ?

ad.2 Presne takhle se mi chova Mozilla po upgrade MDK 8.1 na 8.2. I kdyz
jsem ji upgradeoval(to je slovo :o) ) z 0.9.9 na
        0.9.9 + (build 2002041814) chova se to stale stejne :o(

S pozdravem Dave