KDE 2.2.2 - Plocha + indikace spousteni

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Středa Duben 24 10:04:39 CEST 2002

Jiri Vyoralek wrote:

> Dobry den,
>
> mel bych zde dva mensi dotazy ohledne KDE 2.2.2 (v distribuci Linux
> Mandrake 8.2):
>
> 1. Zda se da nejak na plose nastavit zalamovani textu ( pokud je text
> hodne dlouhy: napr."Mandrake Control Center" na jednom radku vypada
> hrozne) na vice radku i ikonek, ci zda nekdo vi o nejakem patchu na
> tento problem. Zkousel jsem KDE 3.0 a tam uz to bylo.

 Patch? Jaky je rozdil mezi patchem a rovnou upgrade na KDE3 ? Jinak pokud si
dobre vzpominam, tak v KDE2 se take text zalamoval, jen na vetsi sirku nez v
KDE3.

> 2. Tento problem se mi objevuje pouze u Mozilly 1.0rc1 (build:
> 2002042308), kdy i po nastartovani prohlizece se stale dole v pruhu uloh
> objevuje ikonka s tocicimi se hodinami. Vypada to jako by to porad
> startovalo, ale pritom je Mozilla uz nahrana. No zajimalo by me jestli

 Build ID: 2002041711 , funguje mi to v poradku (KDE3, ale tady by nemel byt
rozdil). 'xprop | grep WM_CLASS' pise

WM_CLASS(STRING) = "mozilla-bin", "Mozilla-bin"

> ma nekdo podobnou zkusenost ? Zaroven bych se chtel zeptat, zda nejak
> nejde nastavit kurzor na presypaci hodiny misto te presypaci ikony v
> pruhu uloh ?

 Nastaveni/Vzhled a chovani/Odezva pri spousteni aplikaci  ?

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli