KDE 2.2.2 - Plocha + indikace spousteni

Jiri Vyoralek vyoralek na kn.vutbr.cz
Středa Duben 24 18:16:34 CEST 2002

ad "Text u ikony": Skutecne dochazi i v KDE 2.2.2 k zalamovani textu u
ikonky. Bohuzel je to az po 27 znacich, coz je nezvykle hodne. Uvital
bych tak polovicku. Vedel by nekdo, zda a kde by se to dalo upravit. V
standardnim ovladacim centru jsem to nenasel :(

ad "Mozilla": tak nevim, ale stejny problem je i v KDE3, mozna je to tim
Mandrakem. Pro Lubose Lunaka: "Ktery system mate vy ?". A bohuzel nevim
co znamena to "xprop | grep WM_CLASS", muzete trochu popsat k cemu je to
dobre?

ad "Presypaci hodiny": V "Ovladacim centru / Odezva pri..." jsem nasel
pouze volbu "Zanaprazdneny kurzor / Povolit zanepr..". Pokud je to ono,
tak to jsem bohuzel nemyslel (a o tom jsem vedel). Myslel jsem klasickou
presypacku a ne nejakou ikonku vedle kurzoru. Ona by mi ta ikonka az tak
nevadila, ale kdyz pohnu s mysi, tak se prilis rychle nevykresluje.

--

Jiri Vyoralek
student VUT Brno