KDE 2.2.2 - Plocha + indikace spousteni

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Středa Duben 24 19:25:27 CEST 2002

Jiri Vyoralek wrote:

> ad "Text u ikony": Skutecne dochazi i v KDE 2.2.2 k zalamovani textu u
> ikonky. Bohuzel je to az po 27 znacich, coz je nezvykle hodne. Uvital
> bych tak polovicku. Vedel by nekdo, zda a kde by se to dalo upravit. V
> standardnim ovladacim centru jsem to nenasel :(

 Rekl bych, ze jen ve zdrojacich (coz uz vyjde asi nastejno s upgrade na
KDE3).

> ad "Mozilla": tak nevim, ale stejny problem je i v KDE3, mozna je to tim
> Mandrakem. Pro Lubose Lunaka: "Ktery system mate vy ?". A bohuzel nevim
> co znamena to "xprop | grep WM_CLASS", muzete trochu popsat k cemu je to
> dobre?

 SuSE, ale na tom nejspis nezalezi, zkousel jsem i binarku Mozilly primo od
pramene. 'xprop | grep WM_CLASS' znamena napsat tenhle prikaz, tim krizkem,
ktery se objevi, kliknout v okne Mozilly, a potom se podivat na ten vypsany
radek.

> ad "Presypaci hodiny": V "Ovladacim centru / Odezva pri..." jsem nasel
> pouze volbu "Zanaprazdneny kurzor / Povolit zanepr..". Pokud je to ono,
> tak to jsem bohuzel nemyslel (a o tom jsem vedel). Myslel jsem klasickou
> presypacku a ne nejakou ikonku vedle kurzoru. Ona by mi ta ikonka az tak
> nevadila, ale kdyz pohnu s mysi, tak se prilis rychle nevykresluje.

 Kombinace normalni kurzor+ikona vedle je tam (krom jinych) z toho prosteho
duvodu, ze tu "klasickou presypacku" udelat pod X nejde. A ani s tim neprilis
rychlym vykreslovanim nic udelat nejde.

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli