Naléhavé - jak zjistím velikost bs pro celý HDD ? - Re: Rada s kompletní zálohou HDD

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Pátek Duben 26 22:44:16 CEST 2002

Jak prosím zjistím přesnou velikost bs (ta velikost bloku) to příkazu dd ?
... konkrétně to potřebuji pro ten 4GB "hdc"

*** Zkus parted, je součástí distribuce. Jinak funguje i klasika "dd",
*** parted však toho umí dost navíc.
--> "parted" ale neumí kopírovat do souboru, že ? Pokud ano, můžete mi
poradit s příkazem takhle to nefunguje: parted /dev/hdc cp /dev/hdc
/zaloha/partition_hdc

*** cp /dev/hdc zaloha
*** cp zaloha /dev/hdc
--> Zkopíruje "cp" opravdu celý hdc (včetně MBR, partiton, dat, ...) nebo
toho zkopíruje méně než "dd" ?

Děkuji, Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;

GB)

Ale