prizpusobeni prostredi mdk82

Tomas Hlavacek tomas.hlavacek na softmatch.cz
Neděle Duben 28 02:21:59 CEST 2002

Dobry den,
	po dvouletem pouzivani RH a Slackware jsem si na novy desktop
nainstaloval MDK82. Hned pri prvnim bootu jsem byl zaskocen tim, ze
nevidim vypisy kernelu a dokonce ani initu, coz se mi moc nelibi. Mohli
byste mi prosim poradit, jak zatrhnout ten graficky pazneht? Nepodarilo
se mi zatim vyzkoumat ani zda to je zalezitost krenelu, initu nebo neco
takoveho, jako byla Aurora, ci jak se to jmenovalo, v MDK80? Dale me pak
docela zarazil fakt, ze mi blbe zdetekoval zvukovku... Resp. instalator
napsal spravne typ a vsechno, ale blbe vybral moduly:-), no to jen tak
na okraj...
	Taky by me zajimalo (ne ze by mi ta informace k necemu byla), podle
jakeho klice se rozhazuji jednotliva rpmka po CDckach?
	Dalsi dotaz mam kvuli tomu, ze jsem poteboval shodit XServer a tak jsem s
klidem zmacknul opici trojhmat ctrl+alt+backspace, ale misto toho, aby
spadnul XServer se pocitac vypnul. A trvalo to vyrazne mene casu, nez
kdyby se ukoncili vsechny daemoni, odmountovali disky atd., cili se to
asi vypnulo naostro, takze by me zajimalo, co s tim, aby
ctrl+alt+backspace shazovalo XServer a ne cely pocitac?
	Diky moc
		Tomas Hlavacek

PS: jestli opakuji otazky, ktere tu jiz prosli, tak se omlouvam, ale v
archivu jsem nehledal, spolehaje na to, ze kdyz ctu konferu denne,
urcite bych si vsimnul a pamatoval, kdyby se na to uz nekdo ptal...