Casopis o linuxu???

Martin Lebeda martin.lebeda na cims.cz
Pondělí Duben 29 10:10:54 CEST 2002

Dne 29.04.2002 v 09:37 +0200, Janecek Vladislav napsal:
> On spise tisteny casopis typu LN neni pro webove magaziny primou

Kdo mluvi o papirovem casopise? LN mi postacuji, a klidne za ne zaplatim
rozumnou castku (napr. formou prispevku na cslug) a budu si je dale stahovat a
tisknout sam, pokud budu mit zarucenu kvalitu obsahu. A LN dosud takove byly.

> konkurenci stejne, jako nejsou tyto velkou konkurenci LN. Podle mne jde
> spise o to, ze v tistenem casopise jsou informace dlouhodobejsiho
> charakteru - weby jsou zamereny psise na aktualni komentovani toho, co
> se prave deje. Tyto dve instituce by se mohli docela dobre doplnovat.

Nemyslim, ze nejsou konkurenci, podle mne jsou a dost znacnou. Je to mozna
dane tim, co od nich ocekavam.

--
Martin Lebeda
  ...nebruc, taky jsi se ucil...