Re: Openoffice 1.0CZRC4 +export a reimport formátu RTF=chybné kodování??

OldFrog oldfrog na volny.cz
Neděle Srpen 4 23:38:54 CEST 2002

>Chvili jsem si s tim hral a zda se, ze cestina se pokazi, ale jen v .doc, u
>rtf se mi zda byt korektni. Nebo je to jen vada tykajici se nejakeho extra
>znaku? Pokud se nam podari chybu identifikovat, znamena to nahradit jednu
>knihovnu jinou verzi, zhruba 3MB downloadu.

Upozornuji, ze RTF ulozene z WordPadu Windows2000, ackoli obsahuje
spravne cestinu,
muze pouzivat nejake mysticke ceske kodovani, ktere neni v linuxu bezne
zpracovatelne.
Tedy rozhodne ne iso8859-2 ani CP1250, to se da vynutit pouze
explicitnim vyberem fontu
s prislusnym kodovanim a nasledanym ulozenim. Podobny problem jsem
neregistroval pri
pouziti Officce97 pod WindowsNT4.

Tim chci rici, ze by asi stalo pri  pripadnych opravach otestovat i
toto. Omlouvam se, ze
nepodavam presnejsi popis jevu, spise upozornuji na potencialni potize.

OldFrog.