Openoffice 1.0CZRC4 +export a reimport formátu RTF=chybné kodování??

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Pondělí Srpen 5 20:05:40 CEST 2002

Dne Sun, Aug 04, 2002 at 11:38:54PM +0200, OldFrog napsal:

> Upozornuji, ze RTF ulozene z WordPadu Windows2000, ackoli obsahuje
> spravne cestinu,
> muze pouzivat nejake mysticke ceske kodovani, ktere neni v linuxu bezne
> zpracovatelne.
> Tedy rozhodne ne iso8859-2 ani CP1250, to se da vynutit pouze
> explicitnim vyberem fontu
> s prislusnym kodovanim a nasledanym ulozenim. Podobny problem jsem
> neregistroval pri
> pouziti Officce97 pod WindowsNT4.

Hm, ale rtf vypada takle (prvnich par byte)

{\rtf1\ansi\ansicpg1250\uc1 \deff0\deflang1033\deflangfe1029{

takze tady je fest dane jak kodovani, tak jazyk, takze tady je jen ta
moznost, ze kodovani dale pouzite neodpovida hlavicce, coz by ukazovalo na
vadne rtf, coz nemuzeme v OO ovlivnit. Moje uprava rtf filtru spociva v tom,
ze OO originalni generuje jedine rtf obsahujuci hlavicku s \ansicpg1252 a
pak vola prekodovavaci funkce UTF->iso-8859-1, kdeto nase OO by melo
generovat \ansicpg1250 a prekodovavat UTF na Windows-1250, ani jedna
varianta neni OK, ale upavit filtr tak, aby pri vyskytu znaku mimo defaultni
charset prepnul jen pro jeden blok kodovani zatim neumim.

Co se tyce testovani, tak ja tady nemohu a uz vubec nechci, mit vsechny
mozne verze windows a jejich editoru, abych to overil. Pri testovani RC
verzi to nikdo nenasel, takze nebyl duvod to nepustit ven.

Kazdopadne se vecer pokusim s tim neco udelat.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Ze zakonu rovnovahy:
    Koho jsi zlehcil, ten ti pritizi.