Screen

Pátek Srpen 9 11:11:57 CEST 2002

->> -> a) screen - vetsina veci funguje pekne, ale par drobnosti mi notne
->> -> otravuje zivot (skrolovani historii pres copy mod, aplikace typu less
->> -> nebo vim po sobe nedokazi uklidit obrazovku, prepnuti v mc pomoci Ctrl-O
->> -> vymaze obrazovku shellu po nim, nedari se mi najit s nicim nekolidujici
->> -> klavesovou zkratku pro ovladani)
->>
->> povedal by som chyba nastavenia. U mna dokazu vsetko ako ma a vacsinou
->> ak je chyba, je mimo screenu (no, par bolo aj v screene ale vacsinu
->> som uz vyriesil).

-> Pouzil jsem screen tak, jak je. Nic jsem nemenil, pouze jsem prohledal
-> dokumentaci, zda nenajdu neco, co by mohlo zminene chovani ovlivnit
-> - a nenasel jsem. Nechci uz sice dale screen pouzivat, ale pokud mi
-> napisete, jak se da zajistit, aby se do historie (scrollback buffer)
-> dalo dostat pomoci Shift+PgUp

Shift-PgUP je tusim vec xtermu resp terminaloveho emulatora a neviem ci si
do nej pojde sahat.

-> jako normalne a aby interaktivni aplikace
-> po ukonceni dokazaly vratit obrazovku do stavu, v jakem byla pred jejich
-> spustenim (v lepsim pripade vcetne obnoveni obsahu, v horsim aby se
-> obrazovka alespon vycistila), budu jedine rad.

tu su zase na vine escape sekvencie ti a te ktore prepinaju dve terminalove
obrazovky. Ja som si vsimol ze trebars xterm-debian mi obsah obrazovky
nevracia a xterm-color ano. Hovorim o type terminalu nastavenom v shelloch
pod screenom (obcas sa lognem niekam kde xterm-debian nie je - *BSD) Ja to
zase tak ako vy nechcem, ale rxvt vypnut ti/te nevie a xterm ma par bugov
kvoli ktorym ho nepouzivam. Hlbsie som sa na to nepozeral

-> Pokud jde o klavesovou zkratku, neprisel jsem na to, jak nastavit treba
-> nejakou s Altem. Samotne Ctrl+neco je pro mne malo, protoze vetsinu
-> z nich uz nekde pouzivam natolik intenzivne, ze je otravne obchazet to
-> escapovanim.

podla toho co posielaju alt sekvencie... ak posielaju esc-nieco tak to asi
nepojde.

 Despite the cost of living, have you noticed how popular it remains?