uplny backup systemu na HDD

Matus Martinak matus na 1stomni.com
Středa Srpen 14 15:28:29 CEST 2002

On Wed, 14 Aug 2002, Jaroslav Lukesh wrote:

> která to
> stejni
> raid-howto). To
> aby si

> Myslíte spare disk v raid.conf?
> Mu3/4e tam být, ale nemusí. Pokud tam není a nechcete rebootovat, musíte mít
> v rezervi geometricky stejný disk (v závislosti na chipsetu- nikdy jde
> oadie+disk inicializovat i mimo boot). IDE disky zapojení za provozu
> poe3/4ijí (aspoo IBM 45G), SCSi jsem nezkoušel, ae jsem s nimi hlavni dilal,
> nebylo toeba. Napoed data, pak napájení.

> masinu
> [...]
no tie disky by sa v tej masine menili, takze by boli 2 pary jeden v
masine a druhy vo firme ( ina budova, ine mesto ) takze keby bozi hnev
znicil uplne do zakladov celu masinu aj s buddovov zostala by mesiac stara
zaloha plus CD s aktalnymi konfigurakmi. otazka je len ako dostat na tie
disky data s pocitacov ( raidov )

--
mm