ikony programu v X11

TOSOVSKY Ales tosovsky na znalecka.cz
Pátek Srpen 16 14:04:00 CEST 2002

=================================

A jste si jist, ze tam ty ikony opravdu nejsou?
Ja sice nepouzivam Gnome, ale mel jsem v KDE take podobne
problemy. Nektere programy sve ikony sice opravdu
nemaji, ale vetsina - rekl bych - ma. Jde jen
o to, kam si je pri instalaci davaji.

Cili problem muze byt treba v nastavenych cestach.
Doborucuji nejak vycuchat jake soubory a kam si
program instaluje. Jestli to jsou rpm balicky, tak si
ten balicek projdete napr. pomoci mc a mrknete jestli
tam nebude nejaky soubor s priponou PNG nebo XMP.
Co vim, tak vetsina ikon se nachazi v /usr/share/icons.

No a bud to vyresite nejakym nastavenim PATH nebo
si pri instalaci pro tu ikonu proste dojdete.

Mimochodem spoustu vselijakych ikon muzete najit
na www.kde-look.org (vim, ze mate Gnome, ale to je
v pripade ikon snad jedno - proste si ty, ktere se Vam
budou libit nekam ulozite a muzete je pouzivat).

--
zdravim
Tosovsky