ikony programu v X11

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pátek Srpen 16 14:32:54 CEST 2002

On Pá, 2002-08-16 at 14:04, TOSOVSKY Ales wrote:
> Doborucuji nejak vycuchat jake soubory a kam si
> program instaluje.

to je dobry napad. Treba takove "tkCVS" si instaluje soubory do
/usr/share/tkcvs a nikam jinam. Je tam hromada gifu (ani jeden z nich to
ale neni) a taky par xbm, coz mi vetsina grafickych programu nechtela
otevrit. Az xv to zobrazi, ale opet mi zadna ikona neprijde jako ta
prava.

Aha, mozna ta tkcvs48.xbm - to by mohlo byt ono (po zmenseni 1:2). Ale
musim to zkonvertovat do png, aby to GNOME zralo. OK, takze zahada
vyresena, diky.

Petr