Odporucate update server Mandrake 8.1 -> 8.2?

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Srpen 16 14:20:24 CEST 2002

> Myslite neco jako stahnout baliky pro 8.2 na server s 8.1 a dat tam rpm -Fvh
> *rpm? To povazuju asi za to nejhorsi, co muze clovek udelat. Dost to odrovna

Nie vsetky rpm :-) Ale hlavne serverovske veci ako novy
pop3,imap,sendmail, vecicky nutne na kompilaciu typu yacc,bison, nejake
kniznice napr ssl, imap s podporou ssl, pripadne novsi pam atd.

> taky nemusi, fungovat. V ramci jedne rady by to _mohlo_ fungovat, doporucit
> to ale rozhodne nelze.

Urcite by som neodporucil prejst na nejaky novsi kernel bez nejakych
testov( od testerov kernelu, ktory si ho hned nainstaluju a skusaju co
dokaze), pripadne uplne nove gcc.

> Ja samozrejme updatovat - z updatu pro aktualne pouzivanou distribuci. Ale
> vyrabet distribuci mdk 8.15 naznacenym zpusobem NA SERVERU je hazard.

Asi dost zalezi na povahe. Ja risknem novsiu verziu pre novsi system ako
ponechat staru deravu verziu resp. ju uplne odstavit.

> Muzete mi rict nejaky argument pro to, proc tuhle proceduru postupovat na
> produkcnich serverech? Tedy krome argumentu "rad mam vse nejnovetsi". Ten je
> na serveru cestou do pekla.

Tiez tuto cestu nemam rad. Ale ked pri kompilacii napr. modssl Vam
kompilator zacne hlasit, ze nejaky program uz je stary a zisiel by sa
upgrade, tak to uz je asi dovod prejst na vyssiu radu :-)
Len proste novsie programy potrebuju novsie utility a preto upgrade
niektorych balickov z vyssej rady treba postupne robit.
Nevravim ze 8.1 ma nejake problemy...

> Kdyz uz jsme u toho, budete nekdo updatovat produkcni servery na mdk 9.0
> hned jak vyjde?

Asi nikto, iba ak testery.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2