ikony programu v X11

Tomáš Vondra vondra na tesmail.cz
Pátek Srpen 16 14:15:31 CEST 2002

Ahoj,
   myslim ze kompilace ikon do programu v Linuxu nehrozi, alespon to
   neni nijak bezne. Ikony jsou vetsinou jako samostatny soubor, treba
   ve formatu XPM, ale vzhledem k tomu ze pouzivam primarne KDE tak
   nevim kam presne jsou umistovany. Predpokladam ze to bude nekam do
   /usr/share/, cesta se da (alespon orientacne) zjistit prikazem

   # rpm -ql jmeno_baliku | grep xpm

Tomas