Odporucate update server Mandrake 8.1 -> 8.2?

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pátek Srpen 16 16:23:46 CEST 2002

> Tak toto asi bejvavalo. Este sa mi to u RH nestalo. Vzdy ta novsia bola
> lepsia, alebo ked mala chybu, tak ju mali aj nizsie. Teda az na vacsie
> vyimky, ked sa prejde z 8.9 na 8.11 a podobne.
Docela rozsireny mytus ;-) Vetsina distributoru backportuje opravy chyb i do
puvodnich verzi (ty se pak lisi pouze cislem buildu). Skutecne si myslim, ze
duvod k upgradu podporovane disrubuce je pouze pokud nejaka funkcnost
_chybi_.

> symbol v module. A za nic na svete som nevedel najst, kde ten symbol je.
> Nakoniec som nasukal novsie gcc, a glibc s kniznicami a uz to bolo vsetko
ok.
Typicka cesta k tomu, jak si opravou odpalit neco jineho ;-)

Tohle bych nechal vytesat do kamene, nebo aspon do Meta-FAQ ;-)

> To bude asi tym, ze skoro vzdy vysla pomerne rychlo verzia x.1
> Preto aspon ja vzdy pockam na x.1 ak nie rovno na x.2 ;-)
:-) Ani ne. U velkych distributoru vychazeji nove verze docela pravidelne.
Faktem je, ze verze x.0 maji hodne "revolucne" novych veci a je potreba na
ne dat pozor.

---
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.redbox.cz