povodne v praze

Jakub Maa01 Jirků maa01 na seznam.cz
Pátek Srpen 16 16:40:14 CEST 2002

> [...]
>     behem 10, maximalne 20 minut, jenom nejnutnejsi grafika, aby to
>     bylo co nejodolnejsi na zatizeni
> (2) mely by tam byt preddefinovane zakladni veci - evidence
>     evakuovanych, dulezita cisla a adresy, mapy do kterych by se
>     pripadne daly generovat informace, atd.
> (3) zpravodajstvi s rozlisenim overenych a neoverenych zprav
> (4) automaticka komunikace mezi systemy (kdyz jeden spadne, budou
>     informace nekde zalohovany)
> (5) moznost vyhledavani v seznamech osob
> (6) seznamy evakuacnich mist, mist kam je mozne nosit humanitarni

Mozna by bylo lepsi pouzit jako servrova cast nejaky geologicky cluster,
jako klienty bud nejaka embedded zarizeni, ktera by pouzivala mobilni
(pripadne nejakou radiovou) sit, nebo v mistech, kde funguji telefony a
elektrina (v pripade, ze by se jednalo o katastrofu, kterou by tyto veci
nebyly poskozeny), live cd, ketere by slo strcit do kazdeho trochu modernejsiho
pocitace (posledni dobou ma doma pocitac kazda druha rodina). Pripadne kit
externi radiova karta (treba na seriovy port) + live cd.

--
Jakub Maa01 Jirků <maa01 na seznam.cz>