wu-ftpd, nastavenie prav

taranis taranis na inmail.sk
Pátek Srpen 16 14:50:46 CEST 2002

15.8.2002 22:32:59, Michal Kubecek <mike na mk-sys.cz> wrote:

>A nepřipadá vám to aspoň trochu neslušné vůči lidem, kteří by místo
>odpovídání na stokrát zodpovězené dotazy z prvních stránek manuálů
>mohli dělat něco užitečnějšího? Našel jste si čas aspoň na přečtení
>Meta-FAQ tohoto diskusního listu? ano nasiel.

		  Michal Kubeček

Citat z meta-faq:

"Dotazy Linuxových začátečníků jsou v konferenci vítány, nicméně konference by
neměla nahrazovat učebnici UNIXu nebo shellu. Dotazy typu "Co je adresář?" nebo
"Co je shell-script?" sem nepatři."-------

Vlastnim knihy Zaciname s linuxem,Administrace systemu linux a ani v jednej nie
je podobny problem popisany.Samozrejme, ze to nemozete vediet, ale ja este
nezarabam (17 rokov).Hodina internetu ma stoji v slabej prevadzke 30Sk.Takze
ten nevelky prijem (praca na PC, klasika intall win,html...) mi ledva pokryje
naklady na internet.Takze som radsej uprednostnil linux na linux.cz ako dlhe
hladanie na google.Kedze predpokladam, ze vacsina z Vas su administratori s
trvalym pripojenim na inet.Tak som sa rozhodol ze Vas tak tazko zatazim a opytam sa
uplnu tu "trivialnu vec".Ako zakazat uzivatelom ....?

PS: Mozete mi napisat tu manualovu stranku kde je popisany moj problem?
PS1:Keby, ze mam neobmedzeny internet alebo aspon tak lacny ako je vo Vasej
krajine urcite by som Vas neotravoval.
Dik