kombinace P90+scsi4GB+ide80GB

Zdenek Drlik zdenek.drlik na seznam.cz
Středa Srpen 21 11:34:01 CEST 2002

Zdenek Drlik wrote:

> Pro bootovani z toho SCSI pridejte do /etc/lilo.conf tyto radky:
>     disk=/dev/sda
>             bios=0x80
>         disk=/dev/hda
>             bios=0x81
> tim natvrdo reknete, ze prvni disk je SCSI, druhy disk je IDE
> (hda=master na prvnim kanale, pokud jej mate pripojen jinde, tak je
> potreba to prizpusobit). Nezapomente pak spustit lilo, aby se provedene
> konfiguracni zmeny zapsaly.
> Co se tyce kapacity disku, tak provozuji na podobnem pocitaci disk 20
> [...]

Co se tyce kapacity disku, tak me napadla jeste jedna vec - zkuste si v
/etc/lilo.conf pohrat s parametry lba32 a linear (vyznam viz "man
lilo.conf", matne si vzpominam ze jsem musel pro ten vetsi disk zapnout
lba32. Bohuzel to ted nezjistim, ale pokud budete mit zajem, tak vecer
bych na to mohl doma mrknout.

Zdenek D.