USB ctecka (PQI 7in1) podruhe

valter valter na atlas.cz
Sobota Srpen 24 19:02:52 CEST 2002

obmedzenie na roota plati aj pre citanie/zapis alebo iba mount ?
Ak je to iba mount, moze pomoct nastavit v fstab parameter user

> No scsi ma vetsinou nastaven maximalni pocet disku na 40, takze pokud pocitac
> na noc vypinate, tak by vam to mohlo stacit :-)

Taky maly skriptik to moze poriesit:
#!/bin/bash
umount /mnt/usb-cf
echo "scsi remove-single-device 0 0 0 0" > /proc/scsi/scsi
#hodnoty 0 0 0 0 su platne v pripade, ze nemate ine SCSI zariadenia
#inak scsi-programing-HOWTO
rmmod usb-storage
#end

Pouzivam ten skriptik, ked menim karty vo fotaku. Musim
ho pritom vypnut, a bez neho to robilo "Psi kusy"(TM)

Druha moznost je:
eject /mnt/usb-cf

Prave som to vyskusal na fotaku a funguje to.
Ing. Mayer Valter, Senec
Slovak Republic,  Europe