USB ctecka (PQI 7in1) podruhe

Martin Bodlák bodlak na email.cz
Neděle Srpen 25 22:51:00 CEST 2002

On Sat, 24 Aug 2002, valter wrote:

> obmedzenie na roota plati aj pre citanie/zapis alebo iba mount ?
> Ak je to iba mount, moze pomoct nastavit v fstab parameter user

Pomohl user ve fstab... Ja jsem to predtim mel zkopirovane z parametru u
CD mechaniky, ale tu prakticky nemountuju rucne, mam na to v GNOME
nastaveny jakysi bazmek...

> Taky maly skriptik to moze poriesit:

Diky, rozhodne jej brzo vyzkousim.

> Druha moznost je:
> eject /mnt/usb-cf

To jsem tusim zkousel po umountu, a rikalo to, ze zarizeni /dev/sda nelze
vysunout, nebo neco takoveho.

Martin Bodlak

--
Martin Bodlak, Ostrava, Czech Republic