Prechod z Win na Linux...

Linux Linux linuxik na zem.sk
Středa Srpen 28 10:46:35 CEST 2002

Zdravim vsetkych!

Po vcerajsom skolabovani mojich WinXP prof. som sa rozhodol, ze uz aj na
desktope konecne prejdem na Linux.
Ale potrebujem najst linuxove alternativy k programom pod Win.

Rozhodol som sa pre Mandrake 8.2(mozno pockam na 9.0) a KDE3
OpenOffice (ten som pouzival aj pod Win).

Aky bitmap editor? Gimp? Pod Win mam Photoshop.
Aky vector editor? Pod Win mam Adobe Illustrator.
Aky PHP editor?
Aky browser? Mozillu?
Aky pop3 klient? Bolo by fajn, keby podporoval PGP, LDAP adresar,...
Aky Mp3 player? Pod Win mam Winamp.
Aky file manager? Pod Win mam Windows Commander.
Aky download manager? Pod Win mam FlashGet.
Aky katalog CD? Pod Win mam WhereIsIt.
Aky prehliadac obrazkov? Pod Win mam ACDSee.
Aky antivirus? Pod Win mam NOD.
Aky Mp3 riper? Pod Win mam CDex s lame_enc.
Aky napalovaci program? Pod Win mam Nero.
Aky PDF reader?

Ja viem, ze je toho dost. Niektore Linux alternativy uz aj poznam. Len
chcem vediet, ci nie je nieco lepsie.
Nechcem mat ziadny dualboot! Jednoduchu chcem Linuxom a linux aplikaciamy
plnohodnotne zastupit Winsoft...

Uvitam subjektivne nazory a skusenosti. Len prosim NO FLAME!

Vsetkym ochotnym dakujem za pomoc!

S pozdravom Mato.