Prechod z Win na Linux...

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Středa Srpen 28 11:14:57 CEST 2002

:> > Ale potrebujem najst linuxove alternativy k programom pod Win.
:> Asi bude platit co clovek to nazor ;-)

asi tak .. :-{))

:> > Aky pop3 klient? Bolo by fajn, keby podporoval PGP, LDAP adresar,... Aky
:> No, preferuji Ximian evolution. Jinak KMail ma podporu pgp ale ne ldapu
:> (bude ve verzi 3.1), mozilla neumi pgp (alespon myslim)

mozilla ..
( ad PGP:

:> > Aky file manager? Pod Win mam Windows Commander.
:> mc na konzoli(midnight komander), pripadne konqueror (styl win pruzkumnika)

nautilus, alebo xwc

:> > Aky antivirus? Pod Win mam NOD.
:> ? na linux jsou pokud mi pamet saha 2 (slovy dva) viry
:> Kdyz nebudete bezhlave spoustet kdejake skripty, ktere vam prinese posta,
:> budete v pohode.

ak uz naozaj nejaky, tak nod32 v client server verzii ..

:> Jina vec je pravidelna aktualizace sw vybaveni, ale nevim co ma mandrake
:> (pouzivam suse - yast2 a rh - up2date)

mandrake ma urpmi

:> > Aky PDF reader?
:> nejlepe se mi jevi kghostview z KDE

alebo priamo acroread from adobe