Prechod z Win na Linux...

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Středa Srpen 28 11:17:04 CEST 2002

:> :> > Aky pop3 klient? Bolo by fajn, keby podporoval PGP, LDAP adresar,... Aky
:> :> No, preferuji Ximian evolution. Jinak KMail ma podporu pgp ale ne ldapu
:> :> (bude ve verzi 3.1), mozilla neumi pgp (alespon myslim)
:>
:> mozilla ..
:> ( ad PGP:

tu som bol rychlejsi, ako som chcel :-{))

takze este raz:

ad Mozilla & PGP: http://enigmail.mozdev.org/

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting