Prechod z Win na Linux...

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Středa Srpen 28 11:10:40 CEST 2002

On Wed, Aug 28, 2002 at 08:46:35AM +0000,  Linux Linux wrote:

> Aky bitmap editor? Gimp? Pod Win mam Photoshop.

Gimp

> Aky vector editor? Pod Win mam Adobe Illustrator.

Viděl jsem Kontour z KDE 2.2.2 a ten mě moc nenadchl. Nějaký je
i v OpenOffice, ne? xfig, sketch.

> Aky PHP editor?

vim je nejlepší na všechno. :-)

> Aky browser? Mozillu?

Já mám nejradši Konqueror. Na výběr jich máte víc než dost. Kromě těchto
dvou ještě Galeon, Opera, Netscape, dillo, links, ...

> Aky pop3 klient? Bolo by fajn, keby podporoval PGP, LDAP adresar,...

POP3 klient by mohl být třeba fetchmail, ale tohle přesně asi nehledáte
:-) Pokud chcete MUA, tak těch je taky spousta. mutt, Kmail, Evolution,
Mozilla, Netscape, ...

> Aky Mp3 player? Pod Win mam Winamp.

xmms

> Aky file manager? Pod Win mam Windows Commander.

Opět spusta: Konqueror, mc, ...

> Aky antivirus? Pod Win mam NOD.

Myslím, že nebude potřeba. :-)

> Aky Mp3 riper? Pod Win mam CDex s lame_enc.

Já místo MP3 používám Ogg Vorbis a oggenc. Na MP3 je tuším třeba bladenc.

> Aky napalovaci program? Pod Win mam Nero.

Pokud myslíte frontendy, tak třeba gcombust, xcdroast, ...

> Aky PDF reader?

xpdf, acroread, ...

> S pozdravom Mato.

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius
to understand the simplicity."       -- Dennis Ritchie
Sorry for delayed response, just digging through my mailbox after ten days
being offline ...