optimizace jadra

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Úterý Prosinec 10 09:16:07 CET 2002

> Kurnik sopa, neda mi to jeste jednou nereagovat po dalsim precteni.

Kdyz uz jsme u toho, ma nekdo nejake zkusenosti s jadry kompilovanymi
gcc 3.x, zejmena pak 3.2? Prislo mi, ze diky optimalizacim pro nove
procesory (Athlon, P4) by to nemuselo byt bezpredmetne, ale oficialne v
rade 2.4 gcc 3.x podporovane neni.

Ja na svem desktopu (Athlon XP) pravidelne kompiluju jadro novym gcc, ale
na serverech jsem to zatim nenasadil. Problemy jsem nepozoroval, ale zadne
benchmarky, ktere by staly za rec, jsem taky nedelal (z tech velmi
naivnich mi vyslo, ze tam u urcitych operaci narust vykonu je).

-- Honza Houstek