optimizace jadra

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Středa Prosinec 11 00:04:51 CET 2002

> Nevim proc se pri debate o tom, jestli je self-made jadro lepsi nez
> distribucni, vzdy rozvine takhle "bourliva" debata. Taky jsem si to
> jednou zazil na vlastni kuzi. Vsichni me tvrdili, ze narust vykonu je
> zanedbatelny ci zadny, ze usetrena pamet je k nicemu. Tady dokonce
> jsou az nekteri zastanci optimalizovane jadra az "napadani" jako by
> byli "totalni tupci", kteri si mysli, ze jsou lepsi nez jini, kteri
> pouzivaji jadra distribucni. Zajima me proc?!
> Ja se jich musim zastat, protoze ja si jadro kompiluju svoje vzdy.
> [...]

Moje rec. Proste kdo ma chut, at jadro zkompiluje. Kazdy by se to mel
naucit - jestli tim neco ziskal, si uz prebere sam. Stale je dost pripadu,
kdy se kompilaci jadra clovek nevyhne. Kazdy ma jine pozadavky, jiny
HW!

Takze spatna debata zacala spatnou otazkou - prilis obecnou. Jak rikam,
jsou pripady, kdy muze byt kompilace jadra v urcitem ohledu klicovym
momentem. Naproti tomu neni zadny duvod jadro prekladat vzdycky.
Ale to je asi jasne od zacatku, takze ani nevim, proc to sem pisu. Ach jo.

OldFrog.