optimizace jadra

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Prosinec 10 11:12:51 CET 2002

Dne út 10. prosinec 2002 09:14 jste napsal(a):
> On Tue, Dec 10, 2002 at 08:40:54AM +0100, Kovar Jan wrote:

> Optimalizace pro procesor a "vyhozeni" zminovanych soucasti Vam jiste
> neprinese zadne viditelne zrychleni. Zvlast pokud jste mel Celeron,
> ktery umi instrukce i686. Pokud byste chtel videt nejake to procentualni
> zrychleni systemu optimalizaci pro procesor, musel byste vyuzit jeho
> instrukce pro rychlejsi praci s pameti nejen v jadre, ale i v Glibc (coz
> distribuce obvykle delaji a Vy o tom asi evidentne ani netusite).
>
> Opet opakuji - pokud jste videl nejaky narust, bylo to pravdepodobne
> [...]

Mě se také počítač zrychlil:

Měl jsem 486DX-4 120Mhz 64M ram.
OS RH6,2 tady jsem nic nepoznal, jádra 2.2.x (2.2.19)
přechod na RH7,1 jádro 2.4.x jelo to pomaleji překompilováno jádro - vlastně
vyházené všechny nepotřebné věci a zrychlilo se to viditelně i v obyčejné
konzoli bez X ek.
Přikládám to tomu že po vyházení nepotřebných věcí jádro zabere míň RAM a při
pomalejším procesoru a málo paměti je to poznat. (přitom to moc neswapovalo)