Apache+Postgres a spousta requestu

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Prosinec 10 16:04:46 CET 2002

Petr Stupka wrote:
: Nemate nekdo zkusenosti, jak se da PostgreSQL "vyladit", aby neco takoveho
: vubec stihl vyrizovat, pokud teda vubec?

	Ja bych se pred sahanim do PG nejprve podival, kde je uzke misto
toho serveru. Jestli swapuje a pritom se procesory flakaji, nebo jestli
neswapuje a furt neco pocita, jestli je to user time nebo system time,
atd.

	Cilem je dostat celou DB do pameti, cili aby bylo 100% user time.
No a pak teprve je problem v PG a muzete se pustit do tech explainu, triggeru,
cachovani na IPVS klientech a podobne.

	Been there, done that. Hodne stesti :-)

-Y.

|-- If you start doing things because you hate others and want to screw  --|
|-- them over the end result is bad.   --Linus Torvalds to the BBC News  --|