shanim _STEREO_ TV Tuner

Ondrej Svejda osvejda na volny.cz
Pondělí Prosinec 16 23:03:56 CET 2002

Zdravím,

13.12.2002, 12:16:20, Zdenek Kabelac napsal(a):

> Nicmene to stereo preci jen mirne bruci, coz zvuk z video
> nedela, ale je to funkcni a rozponava to dual lang, mono atd...

Co je to přesně za kartu? Já mám AverTV Studio, předělanou podle tvfreak.cz.
Sice taky trošičku bručí, ale to mi tolik nevadí. Horší je, že mám prohozený
levý a pravý kanál. Nevím jestli to je blbě ubastlený (moc se mi to nezdá,
dělal to profík - tedy ne já :) ) nebo je chyba v softwaru (to se mi taky
nezdá - je to blbě i ve Woknech). Vám to chodí normálně?

--
Ondřej Švejda <osvejda na volny.cz>

Registered Microsoft Hater #5359328010