Instalace na slaby comp

ctibor ctiborot na volny.cz
Neděle Prosinec 15 15:47:20 CET 2002

Hodne by me zajimalo,kolik mista potrebuju na uplny zaklad bez aplikací,
tj. nějaký shell, správce balíčků a co jineho?

> Tezko rict. Asi nejlepsi by bylo udelat si diskove pole :) JEdnak to
> podstatne zrychli praci a jedna to vyresi problemy s tim, ze budete
> mit dva disky a na jednom vam dojde misto a na druhem budete mit mista
> spoustu. Jinak doporucuji reiserfs, jeho schopnost davat k sobe male
> soubory do jednoho bloku by vam na takovemhle stroji mohla pomoci.
> Jenom nevim, jestli to ten procesor utahne.

> Myslim ze do 180 MB (nezapomente na swap) xka a LaTeX vubec nenacpete.
> Maximalne tak jako terminal, ale to asi neni ten pravy ucel.
to  je mi divne, kdyz rozbaleny fwwm ma snad 2mb.potrebuje hodne
knihoven atd.?
 v dosu ten latex ma, tak ze by byl o moc mensi nez v linuxu?

> viz vyse.

nemyslim ten dnesni,ale ten obstarozni rady 5.

> Na prohlizeni lze pouzit seejpeg nebo zgv, seejpeg je podstatne
> prijemnejsi na ovladani (aspon mi tak pripada), ale zase mu chybi
> nektere formaty. A oba jsou konsolove.

> Na 486 bez sance. Mozna links 2 v svgalibu, ale i to bude asi trosku
> moc
to se divim,kdyz nekde v diskuzi bylo,ze dillo ma skromnych 300kb.

možná snad arachne pro linux

.

> <noflame>Mutt. Je IMHO uzivatelsky mnohem pritulnejsi a nez jakykoliv
> graficky klient.</noflame>
proc ne,on neni liny pouzivat příkazovou řádku