shanim _STEREO_ TV Tuner

Zdenek Kabelac kabi na i.am
Středa Prosinec 18 18:11:29 CET 2002

Ondrej Svejda wrote:

> Zdravím,

> Co je to přesně za kartu? Já mám AverTV Studio, předělanou podle tvfreak.cz.

No ze bych si ted presne vzpomel na typ to se neda rict -
bude to tak model roku 1999 nebo 2000 - ono je to porad na
jedno brdo akorat tomu meni nazvy - tehdy se to snad
jmenovalo TV Phone98

> Sice taky trošičku bručí, ale to mi tolik nevadí. Horší je, že mám prohozený
> levý a pravý kanál. Nevím jestli to je blbě ubastlený (moc se mi to nezdá,

No me to chodi normalne - ale pokud jsou jen prehozene kanaly
tak to se snad da easy-fixnout tim, ze konektor ze
TV karty do zvukovky proste ty kanaly zase prehodi - jako
zasadni problem bych to nevidel - no i kdyz xawtv v pripade
dualniho vysilani vybira prvni kanal, coz by mohlo mozna
vadit pri mexickych telenovelach :-)

No nevim - treba neco zmenili a ta karta se nejak mirne
hardwarove lisi - ale nejak se me to nezda - mozna
by to vyzadovalo nejak pozmenit nejake konfiguracni parametry,
ale to by snad melo jine ID.

> dělal to profík - tedy ne já :) ) nebo je chyba v softwaru (to se mi taky
> nezdá - je to blbě i ve Woknech). Vám to chodí normálně?

No jak rikam - od te doby co jsem si to napsal me to chodi
normalne...

Akorat, ze kdyz chci kvalitni obraz i zvuk tak davam prednost
vstupu z videa...

--
  .''`.    Zdenek Kabelac  kabi@{debian.org, users.sf.net, fi.muni.cz}
 : :' :          Debian GNU/Linux maintainer - www.debian.{org,cz}