samba - ztraceny server

Dan Bar Daniel.Bar na seznam.cz
Neděle Prosinec 22 20:18:37 CET 2002

> To vypadá OK. Přidal bych ještě:
>
>   name resolve order = wins lmhosts hosts bcast
>   dns proxy = yes
>   domain master = yes
>   keepalive = 360

Presne :)

Jo, to je ta cast, kterou jsem z prispevku vymazal aby se lip cetl. Jen jsem
v "resolve order" nechal defaultni "lmhosts host wins bcast" a keepalive
300. Dle doc je resolve order uzit pouze v "Samba suite programs" takze na
ten prob. s XP stanici by to snad nemelo mit zadny vliv. I kdyz se priznam
ze jsem veci o domenach pri studovani Samby preskocil - rikal jsem si, ze
pro tech par Win PC nema smysl pracovat s domenou, staci Workgroup.

Tak me napada, ze tady by mohl byt problem. Kvuli logum nmbd "Cannot find
domain master browser" kdyz byl domain master = no jsem to nastavil na yes a
Win stanici jsem do zadne domeny neprihlasil.

Aspon mam dalsi vec ke studiu :-)

Jinak dik za odpovedi.

Dan

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.431 / Virová báze: 242 - datum vydání: 17.12.2002