OT: Re: Jsou jeste Mironet Linux-friendly ?

Vaclav Peroutka vaclavp na s3group.cz
Pátek Únor 1 10:09:59 CET 2002

Ano, bohuzel automaticka instalace mi chybi ( zkusenosti Debian,
RedHat). I pro mne by bylo idealni vlozit do pocitace CDcko, rozdelit
disk a pak uz to nainstaluje system, aplikace samo. Osobne jsem se
zvukovkama problemy nemel, spise graficke karty. Ale to je o vyberu,
vzdycky muzete sahnout po karte, o ktere vite, ze chodi dobre.

Mimochodem, ve Windows instalujete grafiku, zvukovku, modem taky "rucne"
z prilozenych CDcek, ne ? A klient si stejne musi nastavit profil sveho
poskytovatele internetu sam - prece mu nenastavite profily na vsech 15 -
nebo kolik jich je - ISP u nas.

Takze ve Windows se dostanete na 3 hodiny - pokud vsechno pujde dobre (
tohle je asi 50/50, pak se jeste muzete poradit na telefonu s kamosem).
Setkal jsem se s instalacema Windows95,98 a se staryma kartama ATI
Mach32, ktere jsem nerozchodil ani s drivery na prilozenem CDcku
(vysledek byl pokazde 5-7 zelenych vertikalnich pruhu v pravidelnych
rozestupech). Plus cena za Windows = 1500+4000 = 5500Kc - porad jste o 3
tisice nad Linuxem.

Ja bych tuto diskusi asi taky uzavrel, ze proste by ta moznost byla, ale
firma nema dostatek zkusenosti s instalacemi Linuxu na desktopy, proto
by to vyslo prilis draho.

Je zajimave, ze takove prispevky jako tenhle nebo OT:POMOC rozproudi
diskusi na dva tydny dopredu, ale kdyz se resi nejaka vecicka skutecna
(a nemyslim tim zakladni dotazy "jak prohlizet manualove stranky"
apod.), tak se poslou dve tri odpovedi.

A pravodu je, ze i tento prispevek patri spise do linux-advocacy a ne
sem a proto uz mlcim a treba si myslete, ze mi dosly argumenty :-)

Vasek