OT: Re: Jsou jeste Mironet Linux-friendly ?

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pátek Únor 1 10:24:30 CET 2002

On Fri, 1 Feb 2002, Vaclav Peroutka wrote:

> Ano, bohuzel automaticka instalace mi chybi ( zkusenosti Debian,
> RedHat). I pro mne by bylo idealni vlozit do pocitace CDcko, rozdelit
> disk a pak uz to nainstaluje system, aplikace samo. Osobne jsem se
> zvukovkama problemy nemel, spise graficke karty. Ale to je o vyberu,
> vzdycky muzete sahnout po karte, o ktere vite, ze chodi dobre.

Automaticka instalace je pritomna, v RedHatu se jmenuje Kickstart,
Mandrake vytvari primo po instalaci obraz diskety, ktera provede
automatickou instalaci. Navic je cely proces popsan textovym souborem,
takze muzete jiste casti docela dobre ovlivnit.

Funguje to tak, ze system si pamatuje vsechny volby, ktere byly zvoleny
pri prvni instalaci a nasledne je umi reprodukovat. Je samozrejme
pamatovano na to, ze nektere hodnoty, jako napr. jmeno pocitace je nutne
zadavat jedinecne, stejne to tak plati o rozdeleni disku.

> Je zajimave, ze takove prispevky jako tenhle nebo OT:POMOC rozproudi
> diskusi na dva tydny dopredu, ale kdyz se resi nejaka vecicka skutecna
> (a nemyslim tim zakladni dotazy "jak prohlizet manualove stranky"
> apod.), tak se poslou dve tri odpovedi.

To je proto, ze do takoveho threadu muze kafrat kazdy, kdo aspon jednou
zacal neco sam instalovat. Navic hodne lidi musi mit nutne posledni
slovo, takze vysledkem je zmineny balast prispevku. Uz jsem to psal prvne,
puvodni autor by mel za trest 100x opsat LDP...

R.V.