Jsou jeste Mironet Linux-friendly ?

Martin Plechacek martinplechacek na yahoo.com
Pátek Únor 1 12:14:45 CET 2002

nicmene verim tomu, ze je mozne udelat dve-tri sestavy kde bude jasne ze
linux funguje naprosto bez problemu a nejaky seznam komponentu, ktere jsou
take bez problemu podporovane. prot SOHO uzivate to bude urcite vic nez
potrebuji a u ostatniho by bylo jasne, ze se musi priplatit za konfiguraci
nebo ze se to tam dava bez zaruky.
a pokud se bude dodavat nejaka uzivatelsky prijemna distribuce (nechci
spekulovat ktera, ale neco jako MDK, RetHat, SuSe) a par demo z her (urcite
neni problem si stahnou nejaka dema a dat je tam, tim by se tomu asi dost
pomohlo), tak verim tomu, ze to nebude drazsi a ze se to stane i zadanejsi.

martin