Jsou jeste Mironet Linux-friendly ?

Milan Zamazal pdm na zamazal.org
Sobota Únor 2 16:53:20 CET 2002

Mně by stačilo kdyby prodejce byl schopen poskytnout spolehlivou
informaci, zda prodávaný kus hardwaru pod Linuxem funguje, částečně
funguje, nebo nefunguje.  Předinstalovaný systém pro svou pracovní
stanici nepotřebuji, to si udělám sám dle svého gusta.

V obchodech mi takovou informaci dosud u různých zařízení nebyl schopen
poskytnout nikdo.  Přitom lze uvažovat o různých modelech, včetně
kooperace se zákazníky.  Pokud si například prodejce není funkčností pod
Linuxem jist, může nabídnout možnost vrácení hardwaru a může se
zákazníků dotazovat zda se s nějakými problémy setkali.  A pokud bych ke
kusu hardwaru dostal papír rozměru A5 se stručnou informací co
k rozjezdu pod Linuxem potřebuji, připadal bych si přímo jako v jiném
světě.  Oproti dosavadnímu standardnímu postupu "několikatýdenní průzkum
na Internetu, koupě poměrně drahého zařízení naslepo, částečný
(ne)úspěch, opět průzkum na Internetu, po několika týdnech až měsících
to konečně funguje normálně" by to jistě vyvážilo i nějaký cenový
rozdíl.

Podle mě je tu dost dobrých příležitostí pro lidi ochotné dělat věci
trochu odlišně než jak to stádně dělají všichni ostatní.

Milan Zamazal

--
It's amazing how much better you feel once you've given up hope.
                                                (unknown source)