Jsou jeste Mironet Linux-friendly ?

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Sobota Únor 2 18:42:18 CET 2002

Dobry den,
to mate pravdu.
Nicmene je treba uvazovat o tom, kolik zakazniku by sluzbu mohlo vyuzit.
Pokud priposutite to, ze sam by jste dane info hledal mesic, lze
predpokladat, ze by podobnou databazi vsech prodavanych produktu daval
dohromady technik te firmy take mesic, mozna dva (nehledal by info pouze
k jednomu produktu).

Do nakladu by si ta firma musela zapocitat naklady na toho cloveka.
Jelikoz by takovou cinnost mohl delat brigadnik (student o prazdninach),
budeme pocitat s nizsimi naklady, rekneme 200 Kc / hod (mzda, odpisy
techniky, atd.). Za mesic pri 160 hod. to dela 32 tis. Kc.
Vzhledem k tomu, jak casto prichazeji v tomto oboru nove produkty, ci
jsou stare obmnenovany, bylo by treba pocitat s tim, ze onech 32 tis. Kc
se musi vratit rekneme do 3 mesicu, coz dela nejakych 10 tis. mesicne.

Pokud uvazime, ze by o sluzbu melo zajem rekneme 5-10 lidi mesicne,
musel by kazdemu zvysit cenu o cca 1-2 tis. Kc (samozrejme prumerne).

To je castka v dnesnim konkurencnim prostredi nezanedbatelna, takze by
tech lidi spise bylo spise mene, coz by melo za nasledek bud dalsi
zdrazeni ci zastaveni sluzby...

At pocitam jak pocitam, asi by tu sluzbu obchodnik dlouho neudrzel.

Chaloupka

--

S pozdravem
Jiri Chaloupka