Jsou jeste Mironet Linux-friendly ?

Milan Zamazal pdm na zamazal.org
Neděle Únor 3 21:52:49 CET 2002

    JC> Dobry den, to mate pravdu.  Nicmene je treba uvazovat o tom,
    JC> kolik zakazniku by sluzbu mohlo vyuzit.  Pokud priposutite to,
    JC> ze sam by jste dane info hledal mesic, lze predpokladat, ze by
    JC> podobnou databazi vsech prodavanych produktu daval dohromady
    JC> technik te firmy take mesic, mozna dva (nehledal by info pouze k
    JC> jednomu produktu).

[...]

Několik námitek:

- Člověk co se takovou činností zabývá pravidelně ji jistě zvládne
  podstatně rychleji než někdo jako já, kdo ji provádí tak jednou do
  roka.

- Není nutno znát informace o všem, ale umět poradit aspoň jeden
  funkční konkrétní typ pro danou kategorii zařízení.

- Lze nabízet onu možnost vrácení v případě nefunkčnosti pod Linuxem a
  za to získat zpětnou vazbu od zákazníka -- poměrně přesný popis do
  jaké míry zařízení (ne)funguje.

Hledání umělých důvodů proč něco nejde mě nezajímá, hledejme způsoby jak
to zařídit jde.

    JC> Pokud uvazime, ze by o sluzbu melo zajem rekneme 5-10 lidi
    JC> mesicne, musel by kazdemu zvysit cenu o cca 1-2 tis. Kc
    JC> (samozrejme prumerne).

Tato částka by u dvou zařízení, která jsem kupoval naslepo, byla skoro
určitě nižší než sleva se kterou bych ona zařízení musel prodat pokud
bych je pod Linuxem nerozchodil.

Milan Zamazal

--
http://www.zamazal.org