Jsou jeste Mironet Linux-friendly ?

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Sobota Únor 2 19:57:35 CET 2002

> světě.  Oproti dosavadnímu standardnímu postupu "několikatýdenní průzkum
> na Internetu, koupě poměrně drahého zařízení naslepo, částečný
> (ne)úspěch, opět průzkum na Internetu, po několika týdnech až měsících
> to konečně funguje normálně" by to jistě vyvážilo i nějaký cenový
> rozdíl.

Muzu mit dotaz na vami pouzivany hardware? Nejak se mi nezda, ze by hledani
informaci o jakemkoliv rozumnem kousku hardwaru melo trvat tak dlouho. Kazky
slusny vyrobce distribuci ma databazi kompatibilniho hardware, je tu
hardware.penguin.cz, je tu google. Nemyslim, ze by nalezeni informace o
podpore libovolneho alespon trosku rozumneho kousku zeleza mela trvat dele
nez dve hodiny.
Mimochodem, jaky cenovy rozdil by pro vas v pripade pritomnosti onoho papiru
A5 byl akceptovatelny ?

Zdenek Mazanec