predinstalovany linux

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Neděle Únor 3 15:31:13 CET 2002

On Sat, Feb 02, 2002 at 11:27:22AM +0100, Jarda Kosulic wrote:

> docela si dovedu predstavit situaci, ze bude stanovena cena PC se SW a
> uzivatel si v teto cene bude moci vybrat, jestli chce dostat predinstalovany
> Linux nebo Win (s tim, ze v Linuxu bude treba vic dalsich programu -
> distribuce obsahuje prakticky vse potrebne, pridal by se jen kancelarsky
> balik SO a tak) Jenze to bude za jedny penize, a protoze si lidi mysli, ze
> Linux je zadarmo (tvrdil mi to i jeden ucitel informatiky (!) tak si vyberou
> asi Win.
> jarda

Windows xx OEM stojí něco kolem 3800 Kč, SuSE 7.2 jsem koupil za
2000 Kč, RedHat 7.2 jsem viděl na pultě za 1000 Kč, proč by nemohla
být cena PC s Linuxem o 1800 Kč (resp. 2800 Kč) nižší? Samozřejmě
v obou případech počítám i s dodáním "krabice", resp. registrace
s podporou. Myslím, že ten rozdíl by trh s PC silně ovlivnil.

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz