OT: Důvod přechodu na Linux

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Neděle Únor 3 21:59:56 CET 2002

Ing. Miloslav Ponkrác wrote:

> Já na Windows nastavím opakovaně modem mnohonásobně jednodušeji, a
> nepřipadá mi to jako černá magie.

Budme uprimni. Nastavite jen ty modemy, ktere Vam vyrobci "dovoli" a to
tim, ze dodaji ovladace k temto modemum. Zacinaji to chapat i sami
Americane :-) Tady nejde o zadne windows. Tady jde o to, ze informacni
systemy jsou dnes (tezko rici zda bohudik nebo bohuzel) nedilnou soucasti
rady ekonomik, te nasi nevyjimaje. Otazka zni - postavite si ekonomiku na
Pandorine skrince ?  Pandorinou skrinkou neni operacni system jako takovy,
ale OBCHODNI MODEL s nim spojeny.

Z me strany je to pricina, proc jsem se s Billem rozvedl. Chci byt
nezavisly. Protoze jen tak mam moznost se rozhodovat.
--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz