OT: Důvod přechodu na Linux

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Úterý Únor 5 07:20:28 CET 2002

ono bi ho aj chceli ale to bi potom museli najimat aspon zaskolenich
ludi takto najmu hocikoho (vo worde sa ucia uz i na zakladkach)

> support.
>
> Možná programování pro Linux není to pravé ořechové. Zajímalo by mě,
> kde ale se mohu vlastně uplatnit komerčně v Linuxu, myslím mimo
> Prahu.

kamos ma velmi dobre skusenosti z nasadzovanim Linuxu ako nahrady za NT
servre. co sa klientom najviac paci ze niektori uz rok na server
nemuseli siahnut (siete bez pripojenia na net) ba ked sa nahodou stane
problem (vedsinou HW) tak maju problem zistit kde vlastne ten server je
;)

ako naco. vdaka hlupemu rozlozeniu priorit sa casto spomaluje program.

no niekomu (ja) pripada pracovanie v xtermoch ktore mas naraz na
obrazovke efektivnejsie (som dost chaotik a zec vyrtualne konzoly sa
casto zamotam)

> Grafika v Linuxu je nejednotná.

V com je nejednotna? ze vsetci nemame bledomodre ramceky? ja mam dojem
ze jednotna je len vizualizacia je flexibilnejsia.

> Přeci jen ve Windows všechny grafické aplikace krásně spolupracují.

ako kedi a ako ktore.

> Přenášejí schránku, objekty v ní.

no to sa mi moc nezda uz som sa stretol z vecamy co nesli preniest cez
shranku.

> Při uložení soubory každá aplikace umožňuje založit nový adresář,
> třeba jako příklad.

no to je vec ktora mi obcas chyba ale novsie veci ju uz casto maju ale
to je len otazka programatora aplykacie. vo windows je pravdepodobne
menu na vyber suboru standardnim objektom (sudiac podla toho ze vzdi je
to navlas rovnake) keby nebol tak je tam tiez taka situacia ako pod
linuxom.

> A hodně mi vadí, že pokud nemám 1024x768, tak spousta aplikací pod
> Linuxem má okna větší, než obrazovka.

To je zapricinene ze win isli od spodu (640x480) a unixi relativne z
vrchu (> 1024x768) pri praci z grafikou.

dalej som si tiez vsimol ze i win aplykacie maju snahy byt na mensich
rozliseniach nepouzitelne.

--
Niesom povinny byt taky, aky by som podla ostatnich mal byt.
Je to ich omyl nie moje zlyhanie.
		Richard Philips Feynman
---------------
First they came for the Communists,