Rozumna prezentace acoutingu.

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Úterý Únor 5 17:00:14 CET 2002

> Snazite se omezit => nemuzete vyloucit opak, mereni uzivatelskych
dat
> by mne nekdy v preciznim podani fakt zajimalo...

podle me jedina presna metoda je tuneling (PPPoE,....) a mereni v nem

> A kdo rikal, ze veskere radio musi byt v public frekvencnim rozsahu?
> Jsou prece i jine nemetalicke technologie...

kolik "malych" firem pouziva FWA? My nepusobime v Praze ci jinem
velkem
meste. Nekdo holt musi taky v  "metropolich" o 10000 (a mene)
obyvatelich
poskytovat internet. Velkych firem pomalu, ostatnim se musite vnutit
cenou - s
tou musite hodne dolu, timpadem i s naroky na technologii (samozrejme
nerikam,
ze se vyplaci pouzivat opravdu to nejlevnejsi)

> Myslim, ze zakaznici jsou to spise takovi, kteri chteji byt
'on-line'
> (instatni zpravicky, e-mail maleho rozsahu, hot-line), ale
neprovozuji
> systemy narocne na bandwidth...

ano. Male firmy, domaci kompy... Kazdy si hlida aby mu ucet moc
nevylezl nahoru...

> Rovnez by mne zajimalo, jak by ISP dokazoval, ze zakaznik nasosal
> spoustu dat (ony DDoS utoky z vnejsku jsou take zname).

na to zadny lek neexistuje - snad pripojit toho cloveka prez
Proxy/NAT - cili
neposkytnout plnou konektivitu.

> PS: S pocitanou linkou prosim uz na mne nechodte (nenabizejte)...:-)

kazdy by samozrejme rad prodaval drazzi nepocitane linky. Ne vzdy a
vsude to
buhuzel je mozne.