Postgre vs My SQL

MaReK Penguin Olsavský marek.olsavsky na sostgvb.cz
Středa Únor 6 13:42:28 CET 2002

----- Original Message -----
From: Ing. Miloslav Ponkrac <miloslav.ponkrac na infos.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Wednesday, February 06, 2002 12:30 PM
Subject: Re: Postgre vs My SQL

> treba
> zdarma
> tom
Jak

> [...]
> do rezimu maximalniho vykonu. A ono se to musi trochu umet nastavit
> optimalne pomery bufferu tak, aby vysledkem bylo neco jineho, nez pouze
> alokovana pamet.
>
> Totez jsem zazil na Sybase, kde to funguje dost podobne pri ladeni.
>
> Takze opravdu nemam cim bych podlozil sva tvrzeni ohledne vykonu, jsou
spise
> "heuristicka".
>
> Snad jen poznamku, ze je potreba se zaridit i podle dalsich veci, jako je
> podpora databaze do budoucna, reseni pripadnych problemu a dalsi.

Protoze jsem tazatel, tak doplnuji. Jedna se mi o volbu pro zakaznika, ktery
si zvolil hosting na pes.cz, kde je k dispozici oboje. Databaze sice nebude
mit mnoho polozek (radove stofky), ale se strasne moc promennymi a vse jeste
dost dlouhe. Jedu na to samozrejme v PHP.
    Ta otazka mne napadla v souvislosti s ucetnictvim pro LINUX, protoze to
vyzaduje PostgreSQL, ja jsem mel za standardnejsi a rozsirenejsi MySQL,
takze nejaky rozumny duvod pro pouziti musel existovat.
    btw: V souvislosti s vyvojem webu pro zakaznika potrebuji nektera data z
formularu predavat ke zpracovani na server sifrovane (jdou tam i cisla
kreditek) a nevim, jak to zaridit. Poradi mi nekdo nejakou finticku??
        Diky
            MaReK

MaReK "Penguin" Olsavský
Private www: http://mujweb.cz/www/orsm
Private mail: marek.olsavsky na seznam.cz
BlueTree www: http://bluetree.hyperlink.cz
BlueTree mail: bluetree na seznam.cz